Dzięki jeszcze raz Wam wszystkim za podpowiedzi. Jednak wydaje mi się, że 4x4 w moich warunkach nie jest koniecznością, a super DSG będzie miłym komfortem. Jeżdżę w większości po plaskim, w teren sporadycznie a jak pojadę w góry to i "na ośce" jakoś pojadę. Jeździłem w góry rekreacyjnie normalnymi carami to i teraz jakoś dam radę. Wszyscy potwierdzają, że 4x4 jest idealne na mokry asfalt, śnieg czy błocko, ale na suchym to już większy ciężar i gorsze osiągi. Sytuacje awaryjnne (odpukać oby) występuja sporadycznie, a na wyscigi w zakrety wchodzić nie muszę.
Wybieram jednak DSG (oczywiście z ESP+ cała reszta)
Niestety ideału, czyli 2 TDI + DSG + 4x4 no i jeszcze Common Raila na razie w ofercie nie ma. Trza sie obejść smakiem.
Bezpieczeństwo czy wygoda?. Z tyłu wielowahaczowe zawieszenie i to napędzane - koleiny, woda, śnieg nie są takie straszne jak z 1 ośką. Jak siedzisz w korkach to DSG. Wybór należy do Ciebie.
Komentarz